​ لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9800 ​ لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9800

شرکت سورنا

​ لايسنس سوئيچ سيسكو Catalyst 9800

 

 

امروزه دستگاه هايي كه از واي فاي 6 استفاده ميكنند بسرعت در حال رشد هستند و در عين حال قابليت هايي از قبيل ظرفيت بيشتر ، سرعت بيشتر ، امنيت بالاتر و مصرف بهتري دارند. همچنين با رشد بي سابقه تجهيزات شبكه و چالش ها و پيشامدهاي، سازمان هاي گوناگون نياز به زيرساختي هم براي شبكه هاي سيمي و هم بي سيم دارند كه دائما روشن باشد و بتوان آن را در هرمكاني چه بصورت فيزيكي و مجازي پياده سازي كرد.

 سري وايرلس كنترلرهاي سيسكو كاتاليست 9800 با پشتيباني از تكنولوژي هاي روز ، انعطاف بالايي در راه اندازي و قابليت اجرا در محيط هاي مجازي ، كلود و هم به صورت سخت افزاري يكي از گزينه هاي ايده آل براي اين منظور بحساب مي آيد. اين خانواده از وايرلس كنترل هاي سيسكو با بهره گيري از سيستم عامل ماژولار و پرقدرت سيسكو IOS XE با ساختار باز و معماري قابل برنامه ريزي بهترين انتخاب براي شبكه ها در حال رشد و سازمان هاي پيشرفته ميباشد. همچنين با پشتيباني از HA و تكنولوژي آپديت بينظير نرم افزارهاي سيسكو و امكان نصب Patch ها بدون نياز به خاموش شدن دستگاه و اختلال در سرويس ها، موجب راحتتر شدن اين فرآيندها و افزايش اطمينان مشتريان ميشود.

وايرلس كنترلر كاتاليست 9800 سيسكو ميتواند هم بصورت فيزيكي برروي سرورهاي UCS سيسكو و هم بصورت مجازي برروي كلودهاي خصوصي ( Private Cloud ) مانند VMware ، KVM ، NFVIS و Cisco ENCS و يا كلودهاي عمومي ( Public Cloud )  مانند كلود Amazon AWS راه اندازي شود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/17 ساعت: ۱۴ توسط:sorena-c18 :